maandag 17 december 2018

Delhaize tegoedbon Wuze Digital scam

Ik kreeg onlangs dit mailtje, zogezegd van de Delhaize klantenservice, dat mijn Delhaize-tegoedbon klaarstaat.


kasaert,uw Delhaize tegoedbon staat klaar!

Hi kasaert !
Graag herinneren wij u er aan dat onze winactie afloopt en dat u een van de mogelijke winnaars bent van de…. €500 Delhaize cadeaubon!


Mogelijke winnaar:kasaert@hotmail.com
Nu bekijken of u de winnaar bent >

Controleer snel of u er met de prijs vandoor gaat smile smile smile 

BEKIJK UW PRIJS >>

Deze winactie eindigt binnenkort.

Ik klikte dus op 'BEKIJK UW PRIJS' en kwam op onderstaande pagina terecht.


Na enkele simpele vraagjes op te lossen. Kwam ik,  hoe verrassend, op een pagina met invulformulier.



Onderaan val te lezen.
Bovenstaande producten en/of merken zijn niet geassocieerd met deze win actie. Happy Box is een handelsnaam van Wuze Digital. Dat moet betekenen dat Delhaize hiermee niks te maken heeft .En zo probeert Wuze Digital zijn bedrog te legaliseren. Ik ben benieuwd wat Delhaize daarop te zeggen heeft.
Het gaat Wuze Digital enkel om je persoonsgegevens te bemachtigen.om in een marketingdatabase op te slaan. Het gevolg: een mailbox vol spam en allerlei ongewenste verkooptelefoontjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten