zondag 16 december 2018

De kosteloos winkelen bij Colruyt scam

Dit keer wordt het merk Colruyt misbruikt om je gegevens te verzamelen voor marketingdoeleinden. Colruyt is slechts één van de merken die daarvoor misbruikt worden, het kan net zo goed gaan om een ander supermarkt die je kostenloos winkelen of een bon van 500 euro aanbiedt.

Wo 12/12/2018, 16:17

Colruyt
Kosteloos winkelen bij Colruyt
Beste Koen,

Sinds 1950 is Colruyt voor veel mensen in België de supermarkt waar men elke week weer de beste producten koopt, voor de laagste prijzen.

Om dit te vieren bieden wij u nu de kans om volledig kosteloos te winkelen bij uw eigen favoriete Colruyt winkel.

Het enige wat u hoeft te doen is de  stappen te volgen op onze speciale webpagina en u maakt direct kans.

Ja, ik doe mee!


Ja,ik doe mee. Ook al stoot ik direct op een waarschuwing van McAfee Web Advisor.



Ik accepteer het risico en kom op de wedstrijdpagina.


Na enkele antwoorden aangeklikt te hebben, kom ik dan bij deze pagina. Vul alstublieft dit formulier  of een daarop gelijkend formulier nooit in of je bent gedoemd om slachtoffer te worden van tele- en internetmarketeers die je  allemaal één of ander 'gunstig' abonnement willen aansmeren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten